Nowy początek

plaza wladyslawowo

Nowy początek

Drodzy Czytelnicy, nastał koniec pewnej ery w mojej internetowej twórczości i tym samym narodziny nowej formy. Z Blogiem PawelTrenuje.pl nie jest mi już po drodze. Jeśli kogoś zawiodłem to proszę mi wybaczyć, ale najważniejsze dla mnie jest by nie zawieść siebie. Od razu co nastąpi - Część artykułów które chciałbym mieć tutaj to przeniosę, ale teraz już na paweltrenuje.pl będzie tylko kalistenika.

Chodzi o to, że nie chce być kojarzony z fitness światem. Kolesie po sterydach reklamują naturalną drogę do budowy formy. Co drugie konto na insta to trener personalny. Plany treningowe ,,na maszynie" i kopiuj wklej. Ludzie którzy zamiast po prostu zachować rozsądek w jedzeniu idą do dietetyka i wydają kosmiczne pieniądze. Bezużyteczne suplementy. Kobiety pompujące dupe tylko żeby nią świecić na instagramie. Świat pełen influencerów. Ola Ciupa zdradzająca swój sekret sylwetki, którym są magiczne tabletki i ludzie łykający to gówno jak pelikany. Youtuberzy kupujący wyświetlenia i fit pary które z nimi robią krosy broniąc ich.

Nie ma już wartości, a na pewno jest jej mniej.

Kolorowe życie wysportowanych ludzi i wielkich podróżników i po drugiej stronie ludzi którzy próbują być jak ,,oni".

Google promujące portale gdzie treść jest pisana jakby przez boty. Blogi które mają promować produkty. Moje szybujące w dół statystyki na rzecz kolorowego kiczu internetowego. Facebook który obcina zasięgi i karze sobie płacić za wyświetlanie postów. Obsrana poprawność polityczna która prowadzi powolutku do neurotycznej katastrofy mediów.

To nie dla mnie.

Jestem Paweł i jestem wizjonerem który jeszcze nie miał wizji. Może nigdy jej nie będę miał, ale postaram się być sobą i być po prostu dobrym człowiekiem ciekawym świata gdzie ważniejsza jest relacja z czytelnikiem, a nie wciskanie produktów. Pewną cząstką siebie chce się dzielić i jeśli ktoś jest ciekawy to dziękuję i zapraszam :)

Ja sobie będę tutaj pisał i liczył na to, że komuś się spodoba.

plaza wladyslawowo

Znajdź mnie na instagramie: https://www.instagram.com/imnotokej/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, bardzo się ciesze, że zajrzałeś do sekcji komentarzy! Pisz co tylko masz ochotę. Z małym ale...
Chamstwo i nienawiść nie będą tolerowane no chyba, że komentarz będzie mimo to konstruktywny to biorę to na klatę. Nie wolno też umieszczać brzydkich linków czy perfidnych reklam bez mojej zgody.
Dobrego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2019 Wizjoner bez wizji - Blog LifeStylowy , Blogger