Widoki Galeria



Widoki Galeria Zdjęć


Zdjęcia lubi robić chyba każdy. Ja również lubię uwieczniać różne widoki, a tutaj niektóre chce pokazać. Nie jestem żadnym fotografem, ale zrobię to na zasadach takiej mojej galerii :)
Telefon to potężne narzędzie do robienia zdjęć :)

Widoki Galeria Zdjęć

Jestem zdania, że zdjęcia przede wszystkim powinny opowiadać jakąś historię, oraz dla mnie osobiście zapisywać jakieś wspomnienie. Tak bym przeglądając swoje albumy na widok zdjęcia potrafił przenieść się na chwile do tej chwili i zanurzyć w niej. Tym jest właśnie to zdjęcie. To był czerwcowy dzień w środku tygodnia 2019, a ja słyszałem, że mają być obłoki srebrzyste. Obłoków nie było, a tych ludzi nie znam #przegryw ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Miały być obłoki srebrzyste i zorza, a jest księżyc i plaża.


Rowerem można dalej.

Minimalizm w skomplikowanym świecie.

Rowerem można wszędzie.

Zapach przed burzą.


Za co kochać maj?

Rowerowy Urbex

Na hale Gąsienicową w Grudniowy dzień

Hala Gąsienicowa

O 6 rano po wyjściu z śpiworka. 

Kiedyś tam wleza i zrobię zdjęcie.

Cisza, chłód.

Najmniejsze schronisko w Polskich Tatrach

Bez raków było by ciężko.

Szelest popołudniowych gwiazd.

Jaki rycerz taki miecz.

Wyratrakowane.

Halo.

Świnica.

Przed Bożym Narodzeniem 2019

Co robimy w ciemnościach?

Serce należy ukoić by biło powoli. 

Gdzie oni wszyscy są?

Powrót do Strony Głównej Galerii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, bardzo się ciesze, że zajrzałeś do sekcji komentarzy! Pisz co tylko masz ochotę. Z małym ale...
Chamstwo i nienawiść nie będą tolerowane no chyba, że komentarz będzie mimo to konstruktywny to biorę to na klatę. Nie wolno też umieszczać brzydkich linków czy perfidnych reklam bez mojej zgody.
Dobrego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2019 Wizjoner bez wizji - Blog LifeStylowy , Blogger