Film Ostatnia Góra - Na to czekałem!

Film Ostatnia Góra - Na to czekałem!


Film Ostatnia Góra - Na to czekałem!

7 maja w sieci pojawił się teaser filmu ,,Ostatnia Góra" w reżyserii Dariusza Załuskiego. Jest to film opowiadający o dramatycznej akcji ratunkowej Polskiej ekipy wspinaczy Tomasza Mackiewicza i Elisabeth Revol. Na pewno większość z was pamięta te wydarzenia z uwagi na szumne nagłośnienie tematu w komercyjnych mediach.

Na moich półkach leży nie jedna książka o wspinaczach, więc ten film wprawił mnie w szybsze bicie serca. Zobaczcie sami:


Premiera przewidziana na 4 października 2019

Fajnie czy nie? : )

Film Ostatnia Góra - Na to czekałem!


Facebook: Paweł M Fanpage: Wizjoner Bez Wizji Instagram: Imnotokej

PS. Zdjęcie nagłówkowe nie jest tytułową górą, a górą której zdjęcie mogę wykorzystać za darmo i ładnie wygląda na blogu : )

Film Ostatnia Góra - Na to czekałem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, bardzo się ciesze, że zajrzałeś do sekcji komentarzy! Pisz co tylko masz ochotę. Z małym ale...
Chamstwo i nienawiść nie będą tolerowane no chyba, że komentarz będzie mimo to konstruktywny to biorę to na klatę. Nie wolno też umieszczać brzydkich linków czy perfidnych reklam bez mojej zgody.
Dobrego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2019 Wizjoner bez wizji - Blog LifeStylowy , Blogger